پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

پرده برقی و اجزای آن

پرده های مدل جدید

پرده برقی و اجزای آن

پرده برقی و اجزای آن را ممکن است ندانید ، امروز ما در این مقاله به شما اطالاعاتی در این زمینه خواهیم داد که بدانید شرکت تولید کننده از چه متریالی برای ساخت پرده برقی شما به کار می گیرد.

همانطور که میدانید پرده برقی با توجه به کارآیی مفیدی که دارد در تمام خانه ها اعم از خانه های هوشمند و غیر هوشمند ، ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های مختلف پرده برقی و تنوع در رنگ و طرح آن به محبوبیت این مدل پرده افزوده است که بسیاری از مردم خواستار استفاده از پرده برقی شده اند.

برای اطلاع از اینکه پرده برقی از چه اجزایی تشکیل می شود بهتر است با ما تا انتهای این مقاله حتما همراه باشید.

اجزای مختلف تشکیل دهنده پرده برقی

از اول شروع میکنیم. پرده برقی از اجزای مختلفی که شامل : موتور ، باتری یا برق ، نگه دارنده ، ریل در اندازه های مختلف ، شفت ، تشکیل شده است.همچنین بهتر است بدانید که پرده برقی هوشمند توسط یک سیستم هوشمند برای اجرای فرمان شما پیاده سازی شده است که می توانید فرمان باز و بسته شدن پرده برقی را بدون اینکه از نیروی دستی استفاده کنید با کمک ریموت یا به وسیله نرم افزار روی موبایلتان آن را باز و بسته کنید.

تا اینجا تا حدودی با اجزای مختلف پرده برقی آشنا شدید و فهمیدید که تجهیزاتی برای تولید پرده برقی مورد استفاده قرار می گیرد پس باید در این زمینه دقت زیادی به خرج دهید تا بتوانید پرده برقی با طول عمر بالا داشته باشید و سالهای سال از آن استفاده کنید و نیازی نباشد به فکر تعمیر یا تعویض پرده برقی مورد نظرتان باشید.

شرکت متعددی در این زمینه فعالیت دارند که نیازمند دقت زیاد شماست که بهترین انتخاب را داشته باشید. شرکت پرده متین به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده ی انواع پرده برقی است که می توانید برای خرید پرده برقی مورد نظرتان در شکل مورد نظر از ما درخواست کنید.

مطالب پر بازدید :

انواع پرده برقی شید و زبرا

امکانات پرده برقی هوشمند

پرده برقی بازشو به کنار

عملکرد سیستم پرده برقی بی سیم و با سیم چگونه است؟

همچنین تمام این تجهیزات با توجه به خواسته ی شما به صورت بی سیم و با سیم ارائه می شود. اگر با سیم باشد که سیستم پرده برقی را با کابل و سیم شبکه به سیستم هوشمند ساختمان وصل می کنند ولی اگر بی سیم بخواهید میتوانید از طریق راه های مختلف مثل سیستم IR که مثل سیستم ریموت تلویزیون عمل می کند استفاده نماییم و یا از سیستم RF که مختص به سیستم های رادیویی است استفاده شود. از طریق پروتکل های هوشمند سازی هم می توان مورد استفاده قرار داد.

وقتی شما دکمه ی باز شدن یا جمع شدن پرده برقی روی ریموت را میزنید یا از طریق اپلیکیشن داخل تلفن همراهتان برای باز و بسته کردن پرده اقدام می کنید گیرنده ی فرمان سیگنال های دریافتی را پردازش می کند و بعد از این عمل آن را به موتور برقی میرساند و بعد پرده برقی باز یا بسته می شود.

همچنین می توانید با نوشتن یک سناریو چندین عمل را باهم انجام دهید یعنی با فشردن کلید روی ریموت پرده برقی خود را با سیستم روشنایی یا سیستم صوتی هماهنگ می کند تا شما بتوانید یک محیط جذاب و عالی برای مشاهده ی فیلم داشته باشید. این کار برای سینماهای خانگی بسیار جذاب خواهد بود.

با نصب پرده برقی ارزش منزلتان را افزایش دهید!

سیستم خانه های هوشمند روز به روز در حال گسترش و پیشرفت هستند که محبوبیت آنها در میان خانه های دیگر بسیار بیشتر است چون مزیت ها و ویژگی هایی دارد که در مصرف انرژی در خانه را کاهش می دهد و همین موضوع مورد توجه افرادی است می خواهند خانه ای را خریداری کنند.

پرده برقی در یک خانه ی هوشمند بسیار ارزشمند است که به بازدید کننده می گویید که لازم نیست پرده را با دست باز و بسته کند در نتیجه ارزش منزل شما از اینی که هست بیشتر می شود و شما می توانید خانه تان را با مبلغ بسیار مناسبی به فروش برسانید.

بنابراین نصب پرده برقی فقط برای راحتی و امنیت شما نیست بلکه برای افزایش ارزش خانه بسیار مفید است که شما می توانید مشتریان زیادی برای خانه ی خود پیدا کنید و آن را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

با نصب پرده اتوماتیک می توانید به زیبایی خانه ی خود بیافزایید چون طرح های و مدل های مختلف این نوع پرده برقی بسیار زیادی است که می توانید هر کدام که باب میلتان بود را انتخاب نمایید.

مطالب پر بازدید :

 تبدیل پرده های قدیمی به پرده برقی

 اجزای اصلی پرده برقی

 انواع موتور پرده برقی

برای سفارش پرده اتوماتیک آماده هستید؟

اگر جوابتان مثبت است پس وقت تلف کردن کار بیهوده ای است همین حالا برای سفارش پرده برقی اقدام کنید. شرکت ما از نظر تولید و عرضه ی انواع پرده برقی بهترین است و می تواند بهترین را به شما عرضه کند.

پرده اتوماتیک در مدل و طرح مورد نظر خود را از شرکت پرده متین سفارش دهید ، این شرکت با در نظر گرفتن بهترین تجهیزات می تواند یک پرده برقی با کیفیت و قیمت مناس به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *