پرده, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی شید, پرده شید, پرده هوشمند, پروژه ها, مقالات

اجرای 3 عدد پرده شید برقی

اجرای 3 عدد پرده شید برقی - پرده برقی

اجرای 3 عدد پرده شید برقی

اجرای 3 عدد پرده شید برقی به رنگ سفید در دفترکار به منظور جلوگیری از تابش نور خورشید و حفظ حریم شخصی توسط تیم پرده متین انجام شده است.

همانطور که در عکس ها و ویدیویی که در ادامه میبینید به طور کل پرده شید توانسته تمام پنجره را بپوشاند بدون اینکه نور خورشید به داخل ورود کند. البته نوری که در محیط مشاهده میکنید به خاطر سایه ی روشنی است که پرده شید ایجاد می کند تا تریکی مطلق در محیط ایجاد نشود.

اینگونه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی برقی می شود دیگر نیازی در ساعاتی از روز چراغ روشن کنید به راحتی با نصب پرده شید سایه روشن ایجاد می شود و محیط روشن بماند. البته برای اینکه تاریکی مطلق را در محیی مورد نظرتان ایجاد کنید می توانید از پرده شید دو لایه استفاده کنید.

حالا چرا پرده شید دو لایه؟

هرچقدر میزان ضخامت پارچه شید زیاد باشد به طور کامل از نور خورشید جلوگیر یمی کند و اتاق هب طور کامل تاریک می شود این مدل از پرده شید برقی برای اتاق خواب ، اتاق کتابخانه مناسب است ولی برای اتاق کار این مدل از پرده شید مناسب تر خواهد بود.

در ادامه ویدیویی در جهت بالا و پایین رفتن پرده شید نصب شده توسط تیم پرده متین مشاهده می کنید که عملکرد سریع پرده در این ویدیو کاملاً مشخص است با یک کلیک روی ریموت باز و بسته می شود و اینکه می توانید به سیستم هوشمند محل کارتان وصل کنید در آن صورت دیگر نیازی به ریموت کنترل هم نخواهید داشت.

برای مشاهده ی دیگر محصولات ما و پرده های برقی دیگر مثل پرده های زبرا ، پرده رومن ، پرده کرکره ای ، پرده چوبی و .. روی لینک زیر کلیک کنید تا از تنوع و مدل های مختلف در بازار پرده متین لذت ببرید و هر مدلی را خواستید به صورت آنلاین از ما سفارش دهید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *