پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

شروع یک تغییر بزرگ با پرده برقی

شروع یک تغییر بزرگ با پرده برقی

شروع یک تغییر بزرگ با پرده برقی

آماده ی شروع تغییر بزرگ هستید؟ شروع یک تغییر بزرگ با پرده برقی می تواند بهترین نوع تغییر باشد. الان هم که عید در راه است بهتر است خانه ی خود را از یکنواختی در بیاورید و به سمت یک تغییر بزرگ بروید و آن تغییر را با تعویض پرده های خود شروع کنید. پرده برقی می تواند برای خانه هایی که از یکنواختی زیادی دارند مناسب باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

پرده برقی در تغییر دکوراسیون تاثیر می گذارد؟

اگر می خواهید تغییر دکوراسیون انجام دهید بهترین کار پرده برقی است ، ممکن است چند وقتی چشمتان یک پرده را گرفته باشد ولی می ترسید به دلیل سنگینی آن هیچ مدل ریل پرده تحمل وزن آن را نداشته باشد برای همین از خرید آن منصرف می شوید. ولی نگران نباشید اگر قصدتان خرید همان پرده است اینکار را بکنید چون شما با سفارش پرده برقی می توانید هر پرده ای که خواستید را نصب کنید.

پرده ی شما مهم نیست که چقدر وزن داشته باشد چون ریل های پرده برقی امکان تحمل پرده های سنگین را هم دارند و هیچوقت ریل نه کج می شود و نه در زمان باز و بسته کردن از ریل خارج خواهد شد. دیگر نیازی نیست خودتان برای باز و بسته کردن پرده تان اقدام کنید با کمک ریموتی که دارید آن را باز و بسته کنید.

همانطور که میدانید پرده تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی هر منزل یا شرکتی دارد پس بهتر است پرده را با دقت انتخاب کنید تا با دکوراسیون داخلی خانه هارمونی خاصی ایجاد کند هرچقدر هم که وزنش باشد ریل پرده قابلیت تحمل آن را خواهد داشت هیچ نگران نباشید و پرده را مطابق با نظر خودتان انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی :

پرده شید برقی

همه چیز درباره ی پرده برقی

پرده برقی ریموت دار

انواع پرده برقی را بشناسید ! 

پرده برقی کنار رو

همان طور که می دانید پرده های برقی برای رفاه حال و آسایش کاربران طراحی و تولید می شود و طرفداران خاص خود را دارد.پرده برقی به دو دسته پرده برقی کناررو و بالارو تقسیم می شوند. پرده برقی کنار رو همانطور که از اسمش پیداست زمانی که در حال بسته شدن است به صورت عادی هممه اش در طرف راست یا چپ ریل جمع می شود بدون اینکه پرده کمی چروک شود یا با ظاهری بد مواجه شوید.

این نوع از پرده برقی کنار رو به راحتی قابل نصب بر روی تمامی انواع پرده می باشد که از نظر کیفیت، زیبایی و کاربرد بالاترین میزان رضایت مندی را در نوع خود دارا می باشد.

پرده اتوماتیک بالارو یا کرکره ای

پرده اتوماتیک بالارو یکی دیگر از پرده برقی می باشد که برای بخش های مختلف ساختمان استفاده می شوند.این نوع پرده های برقی بسیار شیک و با دوام است که کاربردی بسیار مناسب جهت مکان های کم جا و یکپارچه دارد. این نوع از پرده های برقی دارای طرح های بسیار متنوع و شیک می باشند که روزانه به طرفداران این نوع سیستم پرده های برقی افزوده می شود.

پرده برقی بالا رو برای شرکت ها و اتاق های جلسه بسیار مناسب است شما میتوانید به کم پرده برقی بالا رو تبلیغاتتان را روی آن به چاپ برسانید ، تبلیغات شما می تواند شامل هر چیزی باشد اگر این کار را انجام دهید به مدیران شرکت های دیگر و مشتریان نشان می دهید که به کارتان اهمیت می دهید و اینکه تبلیغات موثری هم می توانید داشته باشید. طرح های این نوع پرده برقی بسیار زیاد است.

پرده برقی از وسط بازشو

همانطور که از اسم این مدل پرده برقی پیداست پرده ی شما با زدن دکمه ی روی ریموت یا از روی تلفن همراه خود پرده از وسط به دو طرف باز می شود که  می تواند ظاهر بسیار جالبی داشته باشد.

این نوع پرده برقی برای تئاتر ها ، همایش ها بسیار موثر است و حتما هم این مدل پرده های را دیده اید که بسیار با شکوه از وسط باز می شود قبلاً با دست باز و بسته می شد و ممکن بود پرده از ریلش خارج شود و مشکلی پیش بیاید ولی الان دیگر لازم نیست کسی آن را با دست باز و بسته کند شما با کمک ریموت می توانید این کار را انجام دهید.

مطالب پر بازدید : 

روش های کنترل پرده برقی

قیمت موتور پرده برقی

پرده برقی بازشو از وسط

امکانات پرده برقی چیست؟

پرده برقی قابلیت و امکانات زیادی دارد که می توان به ریموتی بودن پرده اشاره کرد ، شما بدون کمک از دستتان می توانید پرده را باز وبسته کنید.

تطابق پرده اتوماتیک با سیستم هوشمند منزلتان صد در صد امکان پذیر است کافیست به شرکت ما بگویید تا همان لحظه برایتان تطابق بدهیم و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید.

همچنین شما می توانید با زماندهی به پرده برقی آن را باز و بسته کنید ، زمانی که از خانه بیرون می روید و یادتان میرود پرده را بستید یا خیر ، دیگر نگران نیستید که تا وقتی به منزل برگردید ممکن است آفتاب فرش و مبل های شما را از بین ببرد چون مطمئن هستید که پرده برقی در زمان معینش بسته میشود همچنین امکان کنترل پرده برقی با وای فای هم امکان پذیر است باز هم اگر از خانه بیرون بروید می توانید آن را باز و بسته کنید.

پرده برقی را سفارش بده ، تغییر دکوراسیون را شروع کن!

برای اینکه تغییر دکوراسیون را شروع کنی همین الان پرده برقی مورد نظرتان را سفارش دهید ، اگر هم در خرید پرده برقی شک دارید که کدام یک را انتخاب کنید لازم نیست به دلتان نگرانی راه بدهید چون تیم مشاوران پرده متین آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است .

برای سفارش وقت را تلف نکنید همین حالا با ما تماس بگیرید.

Related Posts

2 thoughts on “شروع یک تغییر بزرگ با پرده برقی

  1. شریفی گفت:

    واقعا دکوراسیون با پرده اتوماتیک شیک و جذاب میشه ممنون از محصولات به روز و باکیفتی که تولید میکنید.

  2. شهره گفت:

    واقعا محصولات با کیفیتی دارین من برای اتاق پسرم از شما پرده برقی خریدم هر کسی میاد خونمون خوشش میاد 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *