پرده اتوماتیک, پرده برقی, مقالات

امکاناتی که فقط پرده برقی دارد!

پرده های مدل جدید

امکاناتی که فقط پرده برقی دارد!

امکانات ویژه پرده برقی شامل موارد زیادی میشود که ما در این مقاله به برخی از آنها میپردازیم. همانطور که میدانید پرده برقی به کمک برق بدون اینکه شما دخالتی در باز و بسته کردن پرده داشته باشید به راحتی هب کمک ریموت باز و بسته می شود و دیگر نیازی نیست پرده های سنگین را خودتان باز و بسته کنید طوریکه از آن طرف هم نگران باشید ممکن است از ریل خارج شود و برای شما هزینه ای بتراشد بعضی از افراد هستند که با داشتن این ذهنیت همیشه پرده ی آن پنجره را بسته نگه میدارند تا مشکلی برایش پیش نیاید.

پرده برقی علاوه بر این مزایای دیگری دارد که می توانید در این مقاله با آن آشنا شود هرچقدر راجع به پرده برقی بدانید بیشتر برای خرید ترغیب می شوید. پس باما در ادامه همراه باشید.

امکانات ویژه ی پرده برقی 

اگر با شنیدن اسم پرده برقی فکر کردید که ممکن است جنس خاصی باشد اینطور نیست فقط اگر از باز و بسته کردن پرده خسته شدید میتوانید با نصب پرده برقی آن را باز و بسته کنید و دیگر نیازی به نیروی دستی ندارید با زدن یک دکمه ریموت می توانید این کار را انجام دهید اگر هم خیلی بخواهید هوشمند سازی انجام دهید این است که از روی تلفن همراهتان هم پرده را به راحتی کنترل کنید این برای کسانی مفید است که همیشه فراموش می کنند پرده را بکشند و دیگر نمیتوانند تا چند ساعت به خانه باز گردند و همین موضوع باعث نگرانی آن ها می شود که مبادا دزد داخل خانه را ببیند و راهی به خانه پیدا کند که وسایل را بدزدد.

از امکانات ویژه ای که پرده برقی برای شما فراهم می کند این است که استفاده بهینه را به شما ارائه می دهد. طوریکه تحت ساخت یک سناریو به راحتی می توانید باز و بسته شدن پرده را طبق برنامه ریزی انجام دهید نه اینکه هر لحظه به لحظه پرده را باز و بسته کنید.

مثلاً طبق دستوری که میخواهید میتوانید بنویسید که در زمان طلوع آفتاب پرده اتوماتیک باز شوند و در زمان غروب آفتاب برای اینکه داخل خانه دیده نشود بسته شوند. حتی سناریویی که طرح می کند هم میتواند شامل این شود که زمانی که مهمان ها در منزل حضور دارند باز شوند و زمانی که صاحبخانه در منزل حضور ندارد بسته شود. علاوه بر این امکانات، میتوان پرده ها رو با زدن یک کلید از روی مانیتور ، لمس یک پل از کلید های لمسی برنامه پذیر، اپلیکیشن قابل نصب روی موبایل، ساعت هوشمند (I Watch)، یا ریموت کنترل مرکزی خانه، باز و بسته نمود.

پیشنهاد مطالعه :

 امکانات پرده برقی هوشمند

 پرده برقی و اجزای آن

 موتور پرده برقی اتوماتیک

از محل کار پرده برقی را باز کنید تا گلهای خوشگلتان خراب نشود!

همانطور که در متن بالا ذکر شد شما می توانید از طریق تلفن همراه پرده برقی را به راحتی کنترل کنید و آنرا باز و بسته کنید مثلا در محل کارتان نشسته اید و میخواهید پرده برقی را باز کنید تا گلها کمی آفتاب بخورند تا در اثر کمبود آفتاب در ساعاتی از روز آسیب نبیند به راحتی می توانید این کار را از هر جایی که هستید انجام دهید.

برای خانه های هوشمند که افراد برای ورود نیاز به کارت مخصوص دارند میتوانید پرده برقی را طوری تنظیم کنید که وقتی کارت هوشمند خود را روی دستگاه مخصوص میزنید پرده برقی باز یا بسته شود و در هنگام خروج پرده برقی بسته شود حتی اگر یادتان برود هم مشکلی نیست چون طبق برنامه ریزی که برای پرده برقی انجام داده اید به راحتی می توانید آن را کنترل کنید و دیگر نگران این نیستید که وقتی پرده باز است ممن است داخل خانه ی من دید داشته باشد و همه ی وسایلم را ببرند.

تمام این ویژگی ها فقط و فقط مختص به پرده برقی است که وقتی شما خرید پرده اتوماتیک را انجام دهید متوجه تمام این ویزگی های خاصش خواهید شد.

قابلیت های پرده برقی 

امکان کنترل پرده برقی از طریق راه های مختلفی مثل مانیتورهای لمسی، تبلت و یا گوشی های اندرویدی، تلفن کنترل، فرمان تلفنی و ریموت کنترل دستگاه امکان پذیر است که هر کدام برای شما راحت تر بود می توانید پرده اتوماتیک را به راحتی تحت کنترل قرار دهید.

هر کدام از پرده برقی هایی که خواستید می توانید به راحتی تحت کنترل قرار دهید ، یعنی به صورت جداگانه پرده برقی مورد نظرتان را طبق برنامه ریزی باز و بسته کنید هر طوری که دلتان خواست باز و بسته اش کنید.

پرده برقی در هر مدل و هر نوعی که باشد قابلیت برنامه ریزی و بسته شدن در هنگام خروج شما از منزل و همچنین باز شدن آنها در هنگام ورود شما به داخل خانه یا برعکس. همچنین قابلیت کوک کردن ساعت باز شدن پرده ها در هنگام صیح را هم دارد.

و تمام موارد بالا را میدانید که فقط برای پرده برقی قابل اجرا است ، اگر هنوز در خانه ی هوشمند خود پرده ی معمولی استفاده کنید همین حالا برای تبدیل آن به پرده برقی اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :

پرده برقی در ویلا در دماوند

هوشمند سازی خانه با پرده برقی

پرده برقی بازشو به کنار

همین حالا برای خرید پرده برقی اقدام کنید ! 

برای خرید و نصب انواع پرده برقی با پرده برقی متین تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید. جهت مشاوره و خرید میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. همکاران ما آماده پاسخ گویی و ثبت سفارشات شما برای انواع پرده برقی بازشو از وسط ، پرده برقی بازشو به کنار و پرده برقی شید رول و … هستند.

همین حالا برای تبدیل پرده قدیمی خود به پرده برقی اقدام کنید و با شرکت پرده متین تماس بگیرید ما منتظر سفارشات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *