قوانین و مقررات خرید اینترنتی پرده

کاربر محترم با مطالعه قوانین و مقررات خرید اینترنتی پرده از فروشگاه پرده متین به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از امکانات فروشگاه ما بهینه تر استفاده کنید. با ثبت سفارش در هر زمانی به این معنی است که شما قوانین و مقررات را پذیرفته اید.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه ‏های پرده متین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏ ها و سرویس‏های فروشگاه پرده متین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف کاربر یا مشتری

کاربر یا مشتری شخصی نامیده می شود که در فروشگاه پرده متین مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام و استفاده از خدمات فروشگاه پرده متین می کند. از آنجا که سایت پرده متین یک مرکز فروش آنلاین در حوزه پرده های آماده می باشد کاربر می تواند برای خرید جزیی شخصی یا استفاده حرفه ای خود اقدام به خرید نماید.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‏شوند.

فروشگاه پرده متین به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‏گذاری می‏دهد.کلیه سفارش‏های ثبت شده در سایت پرده متین به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیامک و ایمیل، در صف پردازش قرار می‏گیرند.

فروشگاه پرده متین همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه پرده متین به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پرده متین محفوظ است و یا مشتری می‏تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

پرده متین مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش ‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و تنها کلیه سفارش‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‏گیری، پردازش و ارسال می‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای پرده متین محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود،فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.همچنین،تسویه تمامی سفارشات همزمان با ثبت سفارش انجام میپذیرد.

زمان تحویل سفارشات
باتوجه به موجودی انبار و سفارشی بودن طرح ها مدت زمان تحویل سفارش از زمان ثبت سفارش ۷ الی ۱۰ روز کاری میباشد.